Sint-Katelijne-Waver viert Feest van Vlaanderen met o.a. De Romeo’s en dé sfeermaker van vorig jaar!

Op 28 juni 2022

Op zondag 3 juli nodigt het gemeentebestuur van Sint-Katelijne-Waver haar inwoners uit voor het jaarlijkse Feest van Vlaanderen. Met onder meer De Romeo’s en Bart Kaëll (update: Bart Kaëll (ziek) wordt vervangen door Garry Hagger) staan er grote namen op de affiche.

Het is intussen een traditie in Sint-Katelijne-Waver: het eerste weekend van de grote vakantie vindt aan het gemeentehuis het Feest van Vlaanderen plaats. “Wat is er leuker dan onder een stralende zomerzon en in fijn gezelschap de vakantieperiode in te zetten”, vertelt schepen van evenementen Jeroen Baeten (N-VA).

Het Feest van Vlaanderen vindt plaats op het binnenplein van het gemeentehuis en start om 15.30 uur. “Om 16.30 uur begint het eerste optreden. Met De Romeo’s gaan we er meteen stevig tegenaan”, aldus schepen Baeten. “Daarna volgen Bart Kaëll (18 uur) (update red.: Bart Kaëll is ziek en wordt glansrijk vervangen door Garry Hagger), de jonge lokale en veelbelovende dj Bram Delux (19 uur) en Straffen Toebak (20 uur). Deze laatste band was er vorig jaar ook en zorgde toen voor een geweldige ambiance. Vandaar dat we ze dit jaar opnieuw gevraagd hebben.”

De toegang is gratis. Ook kinderanimatie en eet- en drankkramen zijn aanwezig.

Alle info: www.skw.be/feest-van-vlaanderen.

Foto: Straffen Toebak tijdens de editie van het Feest van Vlaanderen vorig jaar. (foto vrij van rechten)

Voor meer info, contacteer:
Jeroen Baeten, schepen van evenementen (N-VA)
0479 90 14 98, jeroen.baeten [at] skw.be