Geslaagde nieuwjaarsreceptie met Europarlementslid Mark Demesmaeker.

Op 21 januari 2016

Op zondagochtend 17 januari ontving N-VA Katelijne & Waver Europarlementslid Mark Demesmaeker op haar jaarlijkse nieuwjaarsreceptie, deze keer in het chalet van Groen-Rood Katelijne in de Valkstraat, deelgemeente Pasbrug-Nieuwendijk.

Voor een tachtigtal aanwezigen hield hij een uitgebreide causerie over Europa en de verschillende domeinen waar N-VA zich profileert, zoals biodiversiteit, mensenrechten, vluchtelingenbeleid en natuurlijk de zelfbeschikking der volkeren, zoals Catalonië, Schotland en ons eigenste Vlaanderen.  Zijn verhaal kon op veel applaus rekenen, en er werd achteraf nog lang en uitgebreid over nagepraat, bij een glaasje en hapjes.

Vooraf was er ook nog de huldiging van Jan Broes, onze ex-schepen die op 1/1/16 zoals overeengekomen in het bestuursakkoord de fakkel doorgaf en voortaan terug als gemeenteraadslid zetelt.  Na een korte terugblik van Jan op zijn mandaat, werd hij getrakteerd op bloemetjes en een stevig, welverdiend applaus.

Meer informatie?

Contacteer N-VA Katelijne & Waver via deze website of via:

Facebookpagina: https://www.facebook.com/NVA.KatelijneWaver/

Twitter: https://twitter.com/NVA_SKW