Geen wintersneeuw, wel stralende lentezon voor Katelijnse nieuwjaarsreceptie

Op 15 maart 2022

Komende zondag organiseert het gemeentebestuur van Sint-Katelijne-Waver de nieuwjaarsreceptie die het begin januari moest uitstellen door de coronamaatregelen.

Iedere tweede zondag van januari trakteert het gemeentebestuur van Sint-Katelijne-Waver zijn inwoners op een gezellige receptie om te klinken op het nieuwe jaar. “Begin dit jaar waren de coronamaatregelen echter van die aard dat het onmogelijk was om de nieuwjaarsreceptie te organiseren”, vertelt N-VA-burgemeester Kristof Sels. “We hebben onze inwoners toen beloofd om de receptie later op het jaar te organiseren, wanneer corona dat weer zou toelaten.”

Dat is nu het geval. Alle inwoners van Sint-Katelijne-Waver zijn op zondag 20 maart tussen 11 en 13 uur welkom op het binnenplein van het gemeentehuis. “Lekkere drankjes, knapperige frietjes en veel goede sfeer: alle vertrouwde elementen zullen aanwezig zijn”, vertelt N-VA-schepen van feestelijkheden Jeroen Baeten. “Dit jaar voorzien we voor de kinderen ook een springkasteel.”

Jeroen Baeten, schepen van evenementen (N-VA)
0479 90 14 98, jeroen.baeten [at] skw.be