Dave Van Oosterwyck verlaat de politiek

Op 21 november 2017

OCMW-voorzitter Dave Van Oosterwyck (N-VA) heeft aangekondigd dat hij de politiek verlaat. Om professionele redenen kan hij zijn mandaat niet langer uitoefenen. Het is dan ook met pijn in het hart dat hij op 31 januari zijn mandaat afstaat.

"Ik heb het immers bijzonder graag gedaan. Met goesting, met een goede ploeg en voor de mensen van onze gemeente", aldus Dave. Maar geen zorgen, u zal Dave zeker nog tegen het lijf lopen op een van de evenementen in onze gemeente of tussen pot en pint.

Voorzitter N-VA Katelijne & Waver Frank Geets: "Ik vind het jammer, maar respecteer Dave zijn beslissing. Bovendien ben ik hem dankbaar voor het werk dat hij met zijn OCMW-ploeg verzet heeft. Denk maar aan het nieuwe woonzorgcentrum en de opstart van het Zorgbedrijf. Wij wensen hem alle succes met zijn nieuwe uitdaging."

Hebt u nog vragen of opmerkingen? Contacteer dan voorzitter Frank Geets via frank.geets [at] n-va.be.