Els Wouters

Bestuurslid

Geboren in 1975 in Rumst. Sinds mijn jeugd verhuisd naar SKW en naar school gegaan in het Sint-Ursula Instituut.

Ik was lid van de muziekschool, turnkring en gidsen Sint-Katrien.

Na mijn huwelijk met Yves in 2001 zijn we verhuisd naar het centrum van d’Elzestraat. Sinds 2016 wonen we in de Kalkoenstraat waar we onze zaak als bouwfirma uitbouwen.

Onze kinderen Laurens, Elise en Thibeau gaan naar school in Pitzemburg, Hagelstein en Gloc. Ze zijn actief in de paardenwereld, dansschool, voetbal en muziek. Zelf heb ik vele jaren gewerkt als uitzendconsulente, headhunter en commercieel bediende bij de bank.

Omdat we ons leven hier hebben opgebouwd en de toekomst van al onze kinderen veilig willen stellen, wil ik mij engageren voor onze gemeente. Yves is reeds enkele jaren bestuurslid van de N-VA en lid van de Gecoro. Het reilen en zeilen van wat er gebeurt in Sint-Katelijne Waver ligt ons zeer nauw aan het hart.

Waar wil ik mij voor inzetten?

Ik wil een luisterend oor zijn voor de buurtbewoners. Dat ze een duidelijk en correct antwoord krijgen op hun vragen. Voor mij geen ‘blabla’ maar wel denken, durven en doen!

Een veilige gemeente waar we onszelf kunnen zijn en we geen ruimte toelaten voor criminaliteit. Door opkomst van ‘hoplr’ en ‘BIN’ staan we veel nauwer in contact met de buren en politie. Je leert elkaar kennen door te delen en te lenen.

Ruimte om betaalbaar te wonen of woonprojecten uit te bouwen waar we met meerdere gezinnen kunnen vertoeven.

Plaatsen waar zowel de jeugd als de ervaren inwoners activiteiten kunnen organiseren, met steun van onze gemeente.