We lanceren een nieuwe geschenkbon: de skwinkelbon!

Op 1 september 2017

Op 1 september lanceerden we in onze gemeente de skwinkelbon, een nieuwe geschenkbon waarmee de gelukkige ontvanger kan gaan winkelen bij intussen al zestig handelaars (en dit aantal zal nog stijgen). "Dit is een zoveelste, belangrijke stap in onze ondersteuning van middenstand en toerisme", glundert An Coen, N-VA-schepen voor toerisme.

Leuk om te geven!

Met de skwinkelbon biedt de gemeente Sint-Katelijne-Waver in samenwerking met skwinkel vanaf 1 september haar eigen cadeaubon aan. Of het nu om een verjaardag, huwelijk, jubileum, promotie of housewarming gaat, of het nu voor valentijn, vaderdag dan wel voor moederdag is, met de skwinkelbon heb je altijd een ideaal geschenk op zak. Ook voor de werknemers, klanten, leveranciers of zakenrelaties van je bedrijf is de skwinkelbon een meer dan gepast geschenk. Of organiseer je met je vereniging een quiz, tombola of andere activiteit? Dan mag de skwinkelbon beslist niet op je prijzentafel ontbreken. Kortom, de skwinkelbon is altijd leuk om te geven.

Nog leuker om te krijgen!

De gelukkige ontvanger van de skwinkelbon kan er mee gaan shoppen bij meer dan 50 handelaars in de gemeente Sint-Katelijne-Waver en hoeft ‘m niet op te kopen in één en dezelfde winkel. Met de skwinkelbon kan je namelijk bij meerdere handelaars betalen tot de totale waarde ervan is opgebruikt. Een cadeaubon voor meerdere cadeaus dus. Is dat niet leuk om te krijgen?! De lijst met handelaars waar je momenteel met de skwinkelbon kan betalen vind je op www.skwinkel.be. "Dit is een prachtig voorbeeld van de fijne samenwerking tussen de vzw Winkelpromotie, de gemeente en onze handelaars. We creeëren een win-winsituatie voor zowel onze handelszaken als voor onze inwoners. Het versterkt onze lokale economie daar we onze inwoners op een leuke en handige manier aanzetten tot lokaal kopen", benadrukt N-VA-schepen voor toerisme, An Coen.

Makkelijk om te kopen!

Je kan de de skwinkelbon in bankkaartformaat aanschaffen aan de balie van het gemeentehuis of via de website van skwinkel. Je bepaalt in beide gevallen zelf de waarde met een minimum van 5€, en voor slechts 1€ krijg je er de leuke cadeauverpakking bij. Koop je de skwinkelbon in het gemeentehuis dan krijg je deze uiteraard onmiddellijk mee. Bestel je online dan betaal je een minimum aan verzendingskosten en valt de skwinkelbon eerstdaags in je brievenbus. Is er haast bij dan kan je bij een online bestelling opteren om de skwinkelbon via email te laten versturen. Luttele tellen na betaling vind je ‘m dan in PDF-formaat in je mailbox terug. De skwinkelbon blijft geldig tot één jaar na de aankoopdatum.

skwinkelbon vervangt toerismebon

"Met de komst van de skwinkelbon verdwijnt ook de toerismebon. De toerismebonnen die nog in omloop zijn, blijven evenwel nog geldig tot en met de vervaldatum", benadrukt N-VA-schepen An Coen nog.

Meer informatie?
Contacteer N-VA Katelijne & Waver via deze website of via:
Facebookpagina: https://www.facebook.com/NVA.KatelijneWaver/
Twitter: https://twitter.com/NVA_SKW