Sint-Katelijne-Waver trakteert inwoners op late nieuwjaarsreceptie

Op 19 oktober 2021

Men zegt wel eens ‘van uitstel komt afstel’, maar niet in Sint-Katelijne-Waver. Komende zondag organiseert het gemeentebestuur er de nieuwjaarsreceptie die het begin januari moest uitstellen door de coronapandemie. We hadden toen beloofd ze later op het jaar te organiseren en die belofte komen we na.

Iedere tweede zondag van januari trakteert het gemeentebestuur van Sint-Katelijne-Waver zijn inwoners op een gezellige receptie om te klinken op het nieuwe jaar. Begin dit jaar waren de coronamaatregelen echter van die aard dat het onmogelijk was om de nieuwjaarsreceptie te organiseren. We hebben onze inwoners toen beloofd om de receptie later op het jaar te organiseren, wanneer corona dat weer zou toelaten. Want we vinden het belangrijk, na het voorbije anderhalf jaar zelfs meer dan ooit, om mensen samen te brengen.

De uitgestelde nieuwjaarsreceptie vindt plaats op zondag 24 oktober op het binnenplein van het gemeentehuis. Alle inwoners zijn welkom tussen 11 en 13 uur. De toegang is gratis, maar je moet wel een Covid Safe Ticket voorleggen.

Kristof Sels, burgemeester (N-VA)
0496 20 30 82, kristof.sels [at] skw.be