Maand van de Sportclub sluit af met groots slotevenement met 15 clubs

Op 29 september 2017

September was in heel Vlaanderen de Maand van de Sportclub. In Sint-Katelijne-Waver zetten ze op zaterdag 30 september passend een punt achter deze sportieve maand. Maar liefst vijftien clubs komen samen in sportcomplex Heiveld en nodigen iedereen uit om te proeven van hun aanbod.

Voor N-VA-burgemeester en schepen van sport Kristof Sels bieden sportclubs een enorme meerwaarde. “Sporten is plezanter in een sportclub. Want daar wordt u begeleid door gekwalificeerde trainers die u helpen om nog meer plezier en resultaten uit uw sportinspanningen te halen. Bovendien geniet u van de voordelen van professioneel materiaal. Het allerleukste zijn de vrienden die u er maakt”, zo zegt hij. “Het is dan ook geweldig dat er zoveel clubs deelnemen aan dit slotevenement van de Maand van de Sportclub. Iedereen, zowel jong als oud, zal er sporten vinden op zijn of haar maat.”

Deelnemende clubs:

BBC SKW
Bansoo Gym
Dansschool Balanze
Dance@beat
K!Dans vzw
Dance@cademy
Forest Wheels Heiveld
Gymflex Buitengewoon sportief
Golfclub De Wijnvelden
KFC Katelijne
KSK Wavria G-kids
Groentenjumping vzw
KJSS Boogschieten
MTB Elzebikers
Okra sport Centrum
Recreas Katelijne sportclub
Ronin Mechelen (afdeling Sint-Katelijne-Waver)
TC Heiveld
Waverse Badmintonclub

Meer details over de activiteiten die de clubs aanbieden vindt u in de folder op www.skw.be/maandsportclub.

Adres: sportcomplex Heiveld, Dreefvelden 1 in Sint-Katelijne-Waver

Kristof Sels, burgemeester en schepen van sport
0496 20 30 82, kristof.sels [at] skw.be