Gemeente promoot #SKWleeft met eigen gadgets

Op 10 december 2021

Op zoek naar een leuk en typisch cadeau van Sint-Katelijne-Waver? Kijk dan zeker eens in het aanbod van de gemeente Sint-Katelijne-Waver.

Burgemeester Kristof Sels (N-VA): “Het gemeentebestuur wil het merk Sint-Katelijne-Waver promoten binnen en buiten onze gemeente. Uit onderzoek weten we dat een heleboel inwoners fier zijn op hun gemeente. Met de geschenken kunnen ze ambassadeur worden van Sint-Katelijne-Waver. De voorbije maanden werd #SKWleeft gelanceerd en werden enkele campagnebeelden gepubliceerd. Met de eindejaarsperiode voor de boeg, komen hier nog een aantal geschenken bij. In het gamma zitten champagneglazen, een puzzel van onze lokale held Skwibus, een fleecedeken en kleurrijke sokken.”

Het citymarketingverhaal van het gemeentebestuur omvat drie ‘vol van leven’-speerpunten:

• een actieve/levendige gemeente;
  • waar ondernemen aangewakkerd wordt;
  • fijn om er te wonen/thuisgevoel.

De voorbije maanden lanceerden we #SKWleeft op onze sociale mediakanalen en publiceerden we campagnebeelden met de drie speerpunten als kapstok. Burgemeester Sels: “Met de verkoop van de gadgets zetten we onze eerste stappen. Voorlopig zijn de producten gericht op de feestdagen en pakjes onder de kerstboom. De komende maanden breiden we het aanbod uit met andere producten.”

Ben je op zoek naar een typisch Katelijns geschenkje voor familie, vrienden of jezelf? Kom langs aan de onthaalbalie in het gemeentehuis en maak je keuze.

Voor meer info, contacteer:
Kristof Sels, burgemeester
0494 20 30 82, kristof.sels [at] skw.be