Comité Bal van de burgemeester schenkt 1.300 euro aan Kom Op Tegen Kanker-team Julia en Lisette

Op 4 september 2020

Het Bal van burgemeester Kristof Sels (N-VA) afgelopen jaar was een schot in de roos: ambiance en plezier, maar vooral een mooie opbrengst voor een mooi goed doel, het Waverse Kom Op Tegen Kanker-team Julia en Lisette. Het Comité schenkt hen nu 1.300 euro.

Het Bal dateert inmiddels van pre-coronatijden. Het vond plaats in de zaal van café ’t Klavertje in Onze-Lieve-Vrouw-Waver. Omwille van de coronaperikelen is de afrekening pas nu kunnen gebeuren. Maar het levert wel een mooi resultaat op. Burgemeester Sels (N-VA) is tevreden: “Tijdens het bal was al duidelijk dat het ook qua opbrengst een mooi resultaat zou zijn. Het heeft wat langer geduurd, maar we zijn blij dit bedrag van 1.300 euro te kunnen overmaken aan een mooi goed doel, het Waverse Kom Op Tegen Kanker-team Julia en Lisette. Want we mogen, ook in coronatijden, niet vergeten dat kanker veel slachtoffers maakt en jarenlang weegt op ganse families.”

Een nieuw bal wordt voorlopig niet gepland. Burgemeester Sels verduidelijkt: “Het is in deze tijden niet aan de orde om een bal te organiseren, dat zal iedereen intussen wel weten. We bekijken welke alternatieve acties we kunnen doen. Want er blijven veel goede doelen, die iedere steun kunnen gebruiken.”

Voor meer info:
Kristof Sels, burgemeester (N-VA)
0496/20.30.82