U bent hier
Burgemeester Sels ging op verkenning... Op naar een nog betere dienstverlening!
De komende maanden zal de dienstverlening in het gemeentehuis van Sint-Katelijne-Waver grondig wijzigen. Zo worden bijvoorbeeld de openingsuren uitgebreid en zullen inwoners zowel met als zonder afspraak kunnen langskomen. Burgemeester Kristof Sels (N-VA) wil alvast het takenpakket van de onthaalmedewerkers beter leren kennen en stak op vrijdag 18 augustus een voormiddag mee de handen uit de mouwen.
"In 2015 organiseerde de gemeente een onderzoek bij inwoners en personeel, met de bedoeling om te achterhalen hoe we onze dienstverlening konden verbeteren. Dit onderzoek resulteerde in een aantal concrete acties zoals meer werken op afspraak, verruimen openingsuren en het digitale luik vernieuwen en uitbreiden", aldus Kristof Sels.
Eind april van dit jaar lanceerde de gemeente al een nieuwe website voor gemeente en OCMW. Half juli werd het digitaal loket uitgebreid zodat inwoners een aantal zaken van thuis uit kunnen aanvragen en meteen in hun mailbox ontvangen. Op deze manier is een verplaatsing naar het gemeentehuis niet meer nodig.
"Op vrijdag 19 augustus hielp ik tussen 9 en 12 uur mee aan de onthaalbalie. Zo leerde ik het takenpakket van onze onthaalmedewerkers kennen en kan ik de impact van de geplande wijzigingen dit najaar beter inschatten", licht de N-VA-burgemeester toe.
Binnen enkele maanden zullen inwoners vooraf een afspraak kunnen maken via www.sintkatelijnewaver.be of telefonisch. Bezoekers zijn uiteraard ook nog altijd welkom tijdens de openingsuren zonder afspraak. Maar mensen met een afspraak zullen niet moeten aanschuiven in de wachtrij en zijn zeker dat ze geholpen worden. Nieuw is ook dat bezoekers zelf een ticket zullen kunnen nemen aan de zelfbedieningszuil. Mensen die een afspraak hebben kunnen zich meteen aanmelden via deze zuil.
Meer informatie?
Contacteer N-VA Katelijne & Waver via deze website of via:
Facebookpagina: https://www.facebook.com/NVA.KatelijneWaver/
Twitter: https://twitter.com/NVA_SKW