N-VA Katelijne & Waver maakt lijsttrekker bekend (Het Nieuwsblad)

Op 25 november 2011

Mechelen-Lier: N-VA Katelijne maakt lijsttrekker bekend

Sint-Katelijne-Waver:  Op een druk bijgewoond aperitiefgesprek met voorzitter Bart De Wever maakte N-VA Katelijne & Waver bekend dat gemeenteraadslid Kristof Sels lijsttrekker wordt voor de verkiezingen in 2012.

Onlangs besliste de partij nog om op eigen kracht naar de kiezer te trekken. 'Het is een voorrecht om een lijst te trekken met een groep gedreven burgers die zich willen inzetten voor beter bestuur',zegt de nieuwe lijsttrekker.
'In de loop van de volgende maanden zullen we de kandidaten op onze lijst individueel voorstellen. Het is duidelijk dat er heel wat politiek talent bijzit.'

De N-VA Katelijne & Waver ontwikkelt momenteel een eigen beleidsprogramma. 'We zijn ervan overtuigd dat de kiezer onze rechtlijnige manier van politiek voeren apprecieert en ons het mandaat zal geven om onze stempel te drukken op het toekomstige beleid van onze gemeente', aldus nog een enthousiaste Sels. (clh)