Gratis kinderabonnement tijdens de Zwembaddagen

Op 4 november 2014

Het gemeentebestuur van Sint-Katelijne-Waver organiseert voor het tweede jaar op rij de Zwembaddagen. Alle ouders die in het weekend van 14 tot 16 november komen zwemmen in het Maanhoevebad of Michielsbad, krijgen een gratis kinderabonnement.
Met deze actie wil Sint-Katelijne-Waver gezinnen aanmoedigen om met hun kinderen te komen zwemmen. “We willen zo veel mogelijk mensen aan het sporten krijgen. Zwemmen is laagdrempelig en past daar dus perfect in. En of je nu competitie zwemt, sierzwemt of gewoon wat plonst: zwemmen is gezond en plezant”, vertelt burgemeester en schepen van sport Kristof Sels. De abonnementen zijn een jaar geldig.
Voor een plons kan je terecht in het Maanhoevebad op vrijdag 14/11 tussen 18 en 20 uur en op zondag 16/11 tussen 10 en 12 uur. In het Michielsbad kan je terecht op zaterdag 15/11 tussen 14 en 18 uur. Meer info vind je op www.maanhoevebad.be en www.michielsbad.be.