11 juli fietstocht N-VA Sint Katelijne Waver

Op 12 juli 2012

N-VA Katelijne & Waver vierde op 11 juli de Vlaamse feestdag met haar traditionele rozenactie. Dit jaar kwam daar nog een extra activiteit bij, namelijk een fietstocht doorheen de gemeente om  het N-VA- standpunt voor een veilig en fijnmazig fietsroutenetwerk kracht bij te zetten.

Net zoals de voorbije jaren kregen alle BV’s (Bewuste Vlamingen), mensen die op deze Vlaamse feestdag de Vlaamse Leeuw uithangen, een gele roos overhandigd. 's Avonds fietsten N-VA kandidaten en sympathisanten  een rondje door de gemeente, met haltes in verschillende kernen. "De N-VA staat  dicht bij de mensen en op die manier betrekken wij de mensen bij de Vlaamse feestdag, zodat iedereen  mee kan feesten", vertelt gemeenteraadslid en lijsttrekker Kristof Sels.

N-VA Katelijne & Waver wil met de fietstocht aandacht vragen voor  veilige en goed berijdbare fietspaden. "Mobiliteit is voor N-VA een topprioriteit en tijdens de volgende legislatuur willen wij nog meer aandacht voor een veilig, goed onderhouden en fijnmazig fietsroutenetwerk", stelt verkeersraadslid en lijstduwer Frank Geets.